2018 жылдың І жартыжылдығында арыз-шағымдармен және бақылауда тұрған құжаттармен жұмыс туралы

Қазақстан Республикасының «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының 15 бабының 10 тармағына және аудан әкімі аппаратының жұмыс жоспарына ІІІ бөлімінің 3 тармағына сәйкес  жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiмен  оларға байланысты  сын ескертпелерге талдау жасалды.

2018 жылдың 6 айында аудан бойынша барлығы 732 өтініш (01.07.2017 жылы -564) , соның 724 (01.07.2017 жылы - 558) жеке, 8 - (01.07.2017 жылы -6) заңды тұлғалардан келіп түскен.

2017 жылдың осы есептік мерзімімен салыстырғанда жеке тұлғалардан түскен өтініштер саны 166-ға  (23%), заңды тұлғалардан түскен өтініштер саны 2-ге  (25%)  көбейіп отыр.

Аудан бойынша түскен өтініштердің бөлінісі

 

Жеке тұлға

Заңды тұлға

01.07.2017ж

01.07.2018ж

Динамика +/-

01.07.2017ж

01.07.2018ж

Динамика

 +/-

Аудан әкімі аппараты

142

304

+162

1

3

+2

Ауылдық округтер

195

187

-5

3

1

-2

Дербес бөлімдер

221

233

+12

2

4

+2

Аудан бойынша

558

724

+166

6

8

+2

           

Бұл жоғарыдағы кестеден аудан әкімі аппаратына түскен 162 өтінішке көбейгенін көрсетсе, ауылдық округтерге түскен өтініштердің 5-ке, дербес бөлімдерге түскен өтініштердің 12-ге көбейгенін көруге болады.

Жеке тұлғалардың өтініштері негізгі түрлері бойынша

 

барлығы

+/- Дина-мика

өтініш

+/- Дина-мика

шағым

+/- Дина-мика

ұсыныс

+/- Дина-мика

сұраныс

+/- Дина-мика

 

01.07.
2017

01.07.
2018

01.07.
2017

01.07.
2018

01.07.
2017

01.07.
2018

01.07.
2017

01.07.
2018

01.07.
2017

01.07.
2018

Аудан әкімінің аппараты

143

307

+164

134

277

+143

6

21

+15

3

9

+6

0

0

0

Ауылдық округтер

198

188

-10

198

181

-17

0

2

+2

0

5

+5

0

0

0

Дербес бөлімдер

223

237

+14

220

219

-1

2

0

-2

1

18

+17

0

0

0

Аудан бойынша

564

732

+168

552

677

+125

8

23

+15

4

32

+28

0

0

0

% бойынша

564

732

23

97,8

92,4

-5,4

1,4

3,1

+1,7

0,7

4,4

+3,7

0

0

0

 

Бұл кестеден аудан бойынша негізгі түрлері бойынша өтініш -92,4% (01.07.2017 жылы – 97,8%) салыстырғанда -5,4%-ға азайса, шағым  - 3,1 % (01.07.2017 жылы-1,4%) салыстырғанда 1,7 %-ға көбейіп, ұсыныс -4,4% (01.07.2017 жылы –0,7) салыстырғанда 3,7%-ға көбейген, ал сұраныс -0% (0 1.07.2017 жылы – 0%)  болды.  

Бөлімдер мен округтердің берген есептері бойынша саралап қарайтын болсақ осы есептік мерзімде бөлімдер бойынша ең көбі аудандық тұрғын үй, коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі (61),  жер қатынастар бөлімі (53), білім беру бөлімі (36) болса, ішкі саясат бөлімінде мүлдем жоқ, ветеринар (2), экономика және қаржы(2), ауыл шаруашылық (3) бөлімдерінде.

Округтер бойынша айтсақ ең көбі Жымпиты (97), Бұлдырты (28), Шолақаңқаты (12) ауылдық округтерінде, ең азы Талдыбұлақ (1), Сарой (3), Елтай (2)  ауылдық округтерінде болып отыр.   

Өтініштердің мәселелер бойынша сипаты (басым көпшілігі)

Сипаты бойынша

Соның ішінде

01.07.2018ж

Өтініштер саны-732

%

01.07.2017ж Өтініштер саны-564

%

1

Еңбек және халықты жұмыспен қамту, әлеуметтік және зейнетақымен

қамтамасыз ету

155

21,2

218

38,7

2

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, халыққа тұрмыстық қызмет көрсету

180

25

90

16

3

Жер және жерді пайдалану

188

25,6

119

21,1

4

Құрылыс

67

9

25

4,4

5

Білім беру

33

4,5

15

2,7

6

Құқықтық,

21

2,9

33

5,9

7

Басқа да мәселелер бойынша 

88

12

64

11,3

 

Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін

қарау нәтижелері

 

Барлығы

Қанағат

тандырылды

түсін-

дірілді

тоқта-

тылды

Бас тартыл

ды

жол-

данды

қаралу-

да

 

01.07.2017

01.07.2018

01.07.2017

01.07.2018

01.07.2017

01.07.2018

01.07.2017

01.07.2018

01.07.2017

01.07.2018

01.07.2017

01.07.2018

01.07.2017

01.07.2018

Аудан әкімінің аппараты

143

307

6

11

56

125

0

11

0

0

78

144

2

15

Ауылдық округтер

198

188

53

32

105

102

0

0

0

1

33

49

7

4

Дербес бөлімдер

223

237

54

65

154

156

0

1

1

0

11

2

3

13

Аудан бойынша

564

732

129

(22%)

108

(14%)

299

(53%)

383

 (52%)

0

12

(2,2%)

1

(0,1%)

1

(0,1%)

122

(22%)

195

(27%)

12

(2%)

32

(4%)

 

Бұдан басқа аудан әкімі аппаратына кіріс құжаттарына тіркелген өтініштерде болды. Бұл өтініштердің саны – 24. Жіктейтін болсақ: Премьер Министрдің атына -1, облыс әкімінің атына -6, облыс әкімінің орынбасарларының атына -11, Парламент депутатының атына -1, ҚРҰҚК атына -1. ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігіне - 4. Бұл өтініштердің барлығына да жауап жобалары мен сұралған мәліметтер көрсетілген мерзімде берілді.

Аудан бойынша 2017 жылы да 2018 жылдың бүгінгі есептік мерзіміндеде жауап беру мерзімі бұзылған өтініш болмады.    

2018 жылдың 15 маусым күні ҚР Бас прокуратурасы құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің БҚО бойынша басқармасынан мамандар келіп 2018 жылдың 4 айы бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау саласындағы нормативтік-құқықтық акт талаптарының сақталуы бойынша тексеріс жүргізді.

Анықтама бойынша басқа аудандармен салыстырмалы түрде қарағанда біздің ауданға қатысты сын-ескертпелер саны төмендеу болғанмен кемшіліктер табылды.

Бұл тексеріс анықтамасы барлық дербес бөлімдер мен ауылдық округтерге таратылды.

Тексеріс барысында анықталғандай ең басты кемшілік біздің бөлімдерде ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 10 бабының 1-тармағының  талаптары сақталмайды. Бұл бапта әрбір өтініш иесіне қабылданған шешімге қатысты шағымдану құқы түсіндірілмеген. Алдағы уақытта мұны ескеру қажет.

Сонымен қатар өтініш түсіп жауап бергеннен кейін  өтінішке қабылданған шешім дерекқорында көрсетілу керек мұндай кемшілік аудандық сәулет және қала құрылысы, құрылыс бөлімінде кездесті. Бұл бойынша қазіргі таңда талапқа сәйкес келтірілді. Аталған мекеменің жауапты қызметкеріне тиісті шара алынды.         

Сондай-ақ заңды тұлғалардың өтініштерін тіркеу кезінде әлеуметтік мәртебесі дұрыс толтырылмаған жағдайларда кездесті. Мұндай кемшілік білім беру, аудандық тұрғын үй, коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі, жұмыспен қамту орталығы болды, қазіргі уақытта барлығы түзетіліп,ретке келтірілді.

Аудан әкімі аппараты тарапынан 26.07.2018 жылы №05-9/699 санымен анықталған кемшіліктерді жою туралы хат барлық мекемелерге жіберілді. 

Жоғардағы тексеріс қорытындысы бойынша облыс әкімі аппаратына 3 тамызға дейін мәлімет беру керекпіз соған тексерістен өткен мекемелер ақпарат берулеріңіз сұралады.  

ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының 13 бабына сәйкес бекітілген қабылдау кестесіне сәйкес мемлекеттік органның басшылары кемінде айына бір рет қабылдау жүргізуге міндетті. Қабылдау белгiленген әрi жеке және заңды тұлғалардың назарына жеткiзiлген күн мен сағатта жұмыс орны бойынша өткiзiлуге тиiс.

Аудан әкімі - 105, Аудан әкімінің орынбасарлары А.Саркулов - 2, Е.Ахметов - 6, аппарат басшысы Е.Сарсенов - 1 қабылдау жүргізген. Бұл жерде тек қабылдау  кестесі бойынша қабылданғандар ғана көрсетіліп отыр.  Бөлімдер мен ауылдық округтердікі кестеде көрсетілген.

Бөлімдер

Қабылдан

ған адам саны

округтер

Қабылдан

ған адам саны

Экономика ж/е қаржы бөлімі

0

Алғабас

0

Ауыл шаруашылық бөлімі

1

Аралтөбе

8

Ветеринария бөлімі

0

Бұлдырты

7

Сәулет ж/е қала құрылысы бөлімі

0

Бұлан

0

ТҮКШ ж/е АЖ бөлімі

4

Елтай

0

Ішкі саясат бөлімі

0

Жосалы

5

Мәдениет, тіл.дамыту ж/е спорт бөлімі

0

Жетікөл

0

АЖҚ ж/е ӘБ бөлімі

1

Жымпиты

9

Білім беру бөлімі

1

Қособа

1

Жер қатынастары

19

Сарой

1

Жұмыспен қамту орталығы

4

Талдыбұлақ

0

 

 

Шолақаңқаты

2


Оған қоса «Шағым –мемлекеттік қызметшінің индикаторы» жобасын  іске асыру бойынша ашық әкімдік шарасы ұйымдастырылып тұрады, азаматтарды бірлесіп қабылдау мақсатында  құрылған мобильдік топ  ауданның барлық 12 ауылдық округінде қабылдау жүргізілді.

Осы есепті кезеңде аппараттағы құжат айналым саны 4567-ні құрайды, соның ішінде электронды түрде -4307.  Жалпы құжаттың 4560-ы (99,8%) қазақ тілінде. Аудан әкімі аппаратына тіркелген кіріс құжаттарының саны  2102-ні  құраса, шығыс құжаттарының саны 2391 -ді құрайды.